Nakon izuzetno uspješnog lansiranja RP-1 ™, EBC Brakes ‘Racing’ povećava svoju paletu moto-sport kočnica uvođenjem najnovijeg materijala za staze i trke ultra visokih performansi RP-X ™.
Dizajniran za vozila koja se žestoko voze stazom, RP-X ™ posjeduje visoku razinu trenja od 0,55 pri temperaturi između 0 – 850°C i postiže 100% -tni učinak kočenja od hladnog stanja. To čini RP-X ™ odličnim izborom za sprint ili brdske utrke, gdje je puna snaga kočnica neophodna od starta bez potrebe za “zagrijavanjem”. RP-X ™ su također prikladne za uporabu kružnim stazama, gdje je veliki početni ‘Zagriz’ i snažan odziv kočnice poželjan.
EBC Racing želi naglasiti da RP-X ™ “nije bolji” od RP-1 ™, već je “drugačiji” te dizajniran da daje izrazito drugačiju karakteristiku reakcije (agresivniji odaziv) koju neki vozači možda više vole. Za detaljnu usporedbu RP-X ™ i RP-1 ™, RP-1 materijala, pročitajte sljedeći članak u kojem želimo da vam pomognemo da napravite informirani izbor materijala koji će najbolje raditi za vašu primjenu i pojedinačni stil vožnje:
RP-X ™ OSOBINE:
- Koči i u hladnome stanju
- Razinu trenja od 0,55 pri temperaturi između 0 – 850°C
- Proizveden 100% u tvornici EBC Brakes ‘Bristolu, Velikoj Britaniji
- Noseće ploče od nehrđajućeg čelika (smanjena toplinska provodljivost, bez boje)
- Na pozadinskim pločicama je Nucap® NRS® sustav kukica (dodatna sigurnost od odljepljivanja smjese)
- Izvrstan vijek trajanja srednje trošenje diska. Pod takmičarskim uvijetima.
- Iako koči i hladnome stanju NIJE R90 odobren za uporabu na cestama na europskim tržištima.
Koju smjesu odabrati RP-1™ ili RP-X™
EBC Racing želi istaknuti i naglasiti da ne postoji „bolje“ ili „gore“ između RP-1 ™ i RP-X ™. Obje pločice imaju različite karakteristike.
Kočione pločice RP-1 ™ ima nešto niži koeficijent trenja i karakteristiku progresivnog kočenja, što neki vozači preferiraju. Omogućuje vam „jači ” rad s papučicom, što može biti prednost kod vozila s tvornički jačim ‘Servom’ tj. pumpom kočnice.
Kočione pločice RP-X ™ razvijene su za vozače koji preferiraju žešču kočnicu, s jasnim povratnim informacijama papučice i agresivnijim ‘zagrizom’. Kočione pločice RP-X ™ stoga su također vrlo dobar izbor za vozila s hidrauličkim sustavom kočnica koji u tvornici nije toliko snažan.
Razlika između RP-1™ i RP-X™ nije pitanje kvalitete, nego želje prema karakteristikama kočnice.