Potpuno plivajući 2-dijelni diskovi
Naš trenutno High-End disk. Visoka tehnologija uparena sa najboljim materijalima.
Nakon zahtjevnog razvoja, tisuća sati testiranja i postavljanja nove proizvodne trake možemo predstavit novu paletu potpuno plivajućih dvodijelnih kočionih diskova, EBC Brakes Racing, započinje novu razinu kvalitete u High-Performance i visokokvalitetnim komponentama kočnice.
Na početku ovog projekta, EBC Racing Team imao je jasan zahtjev da razvije dvodijelne, potpuno plutajuće kočione diskove najviše kvalitete kao zamjena OE-a. Sve komponente kao i tehnologije korištena u ovim kočnim diskovima nastoje zadovoljiti najviše zahtjeve za kočionim diskom i apsolutnu kvalitetu koja savršeno odgovara najvišim zahtjevima modernih sportskih cestovnih i trkaćih vozila.
Diese High-Performance Bremsscheiben gibt es, je nach Fahrzeug, in 3 verschiedenen Varianten:
- ‘SG2F als direkter Ersatz für Fahrzeuge, die serienmäßig mit 2-teiligen Bremsscheiben ausgerüstet sind, wie z.B. der Nissan GT-R (R35).
- ‘SG2FC’ als Upgrade für Fahrzeuge, die serienmäßig eine einteilige Bremsscheibe verbaut haben, wie z.B. der Ford Focus 3 RS, Honda Civic Type R (FK8). Sie ersetzen die Serienbremsscheibe und passen zum serienmäßigen Bremssattel, so das keinerlei weitere Änderungen notwendig sind.
- ‘SG2FK’ als Teil der EBC Racing Komplettanlage (Balanced Brake-Kit) incl. Apollo Upgrade Bremssattel.
Ove ‘High-Performance’ diskove, ovisno o vozilu, dostupni su u 3 različite verzije:
- ‘SG2F kao izravna zamjena za vozila koja su standardno opremljena dvodijelnim kočnim diskovima, kao što su Nissan GT-R (R35).
- ‘SG2FC’ kao nadogradnja za vozila koja su standardno ugrađeni jednodijelni kočni disk, npr. Ford Focus 3 RS, Honda Civic Type R (FK8). Oni zamjenjuju standardni kočioni disk i odgovaraju na tvorničke standardne kočni čeljusti, tako da nisu potrebne daljnje promjene.
- ‘SG2FK’ kao dio kompletnog EBC Racing Balanced Brake-Kita (big brake kit) sa Apollo ‘Upgrade’ kočionim čeljustima.
Prednosti potpuno plutajućeg dvodijelnog diska s Swept Groove utorima
Za naše potpuno plivajuće diskove koristimo spojne elemente od nehrđajućeg čelika, čime minimiziramo opterećenje kočnih diskova čak i u najtežim uvjetima.
- potpuno plutajući dvodijelni kočni diskovi omogućavaju da se vanjski frikcioni prsten slobodno širi prilikom visokih temperature. To smanjuje opterećenje, produžava vijek kočnog diska se i rizik od pucanja diska pri ekstremnim opterećenjima je manji.
- Konektori izrađeni od punog nehrđajućeg čelika osiguravaju maksimalnu čvrstoću i otpornost na koroziju, smanjuju održavanje i osiguravaju da se vanjski prsten ne zaglavi te da se može slobodno kretati u svakom trenutku, čak i kad se koristi na javnim cestama gdje sol i prljavština uzrokuju dodatnih opterećenja.
- Svaki konektor ima opružni element od nehrđajućeg čelika, koji omogućava rad bez buke na javnim cestama.
- Frikcijski prsteni imaju 48 usmjernih unutarnjih zračnih kanal za bolje hlađenje diska.
- Frikcijski prsteni izrađeni su od ‘High-Carbon’ legure G3500. To osigurava izvrsna svojstva trošenja i poboljšava termička svojstva. Svi vanjski prsteni EBC-a se lijeva pomoću postupka „centre split“ , što osigurava uravnoteženo lijevanje bez da se disk iskrivi, što je poznati problem kod jeftinijih načina lijevanja.
- Poseban dizajn utora (Swept Groove) za učinkovito uklanjanje kočne prašine i kočnih plinova pri svakom postupku kočenja
Još jedna vrlo važna prednost: manja težina neamortizirane mase
Opće je poznato da vozilo mora raditi protiv vlastite težine dok se kreće. Težina usporava ubrzanje, usporava kočenje i usporava promjenu smjera. Kočioni disk je također dio težine vozila. Međutim, pripada neamortizirane mase vozila. Učinak kočionog diska (i rotirajući kotač) na dinamiku vozila znatno je utjecajniji od bilo koje druge dodatne amortizirane mase. Činjenica da naši dvodijelni kočni diskovi štede veliku težinu u usporedbi s konvencionalnim diskovima iste veličine dovodi do poboljšanja ubrzanja, uronjavanje tijekom kočenja i ‘Grip’, tj. prianjanja na cesti. Posebno kod nadogradnje s jednodijelnih na dvodijelne SG2FC kočione diskove, poboljšanja u ponašanju kočenja izuzetno se primjećuje.